Friday, March 05, 2010

Arabnya aku


cite ni da basi..tapi mau cite gakk..
last week, tetiba feelin arab..asek tgk channel arab, dengar lagu2 arab kat youtube
apa kejadahnya ini semua?
disebabkan kearaban yang melampau dalam diri..
terasa nk g makan kat restoran arab plak..

restoran di bukak tahun lepas lagi..tapi aku yg buta jalan nix jumpa2 gak.
bila2 pusing2 baru la jmpa..
patut la selama ni x jumpa..aku dok byg restoran mewah gilee..
rupa2nya banglo yang diubah suai menjadi restoran..huhuh..

me n che b makan kat luar..amik angin..owner restoran soh makan kat dlm..malas aku..asek2 dok dlm ekon je..ha tu nama restoran..aku da lupa la nama kedai ni

apa motif amik gamba bumbung khemah ni?tu tu nk tunjuk arabian lamp tu..sebab g siang hari..maka x leh la merasai cahaya lampu tu..tapi cantikk

che b sedang menikmati nasik imam apa tah..kalu di translate jadi pilihan imam..sedap gak..

sudah digigit baru ingat nk amik gambo..aku makan syawarma..betoi tah ejaan nye..cam kebab gitu sedappp..

**********************************************************************************


2 comments:

Nyayu Amibae said...

Salam Kenal...
Senang sekali berkunjung di blog pink ini... tetap semangat!!!

mNa said...

thanks for dropping by