Tuesday, May 05, 2009

Tengok Pon Menyampah..

bukan aku gaduh ke apa k..
ni kes aku tgk makanan da smpi tahap menyampah..
wah apakah penyakit aku?tak baiknya..
pregnant kot?muahah ( asek koya pregnant )

tapi serius..ari ahad lepas che b ajak g K*FC..tetiba nk makan K*FC plak laki aku ni..
so kitorang p K*FC epot..paling dekat ngan U*MK..
smpi sana..tekulat2 aku tgk menu..semua x masuk tekak aku..
aku tgk tadek selera..

sebab nk teman che b makan aku order ayam 2 ketoi..che b lak sama tapi tambah eskre, tambah cheeze wedges..tu pon ada hati nk tambah meltz lagi..

smpi meja aku makan la jugak..tapi berkesudahan,,1 ketul ayam bagi b, roti bagi b, kentang putar tak sentuh, eskrem makan sesudu..serius x lalu

semalam staff aku bertukar ke PT*J K.Krai..K*FC lagi..aku amik twister aja..tu pon x larat aku nk abeskan..

p/s baru balik dari cafe..makan bubur nasik..awat x sedap cam biasa..tapi abes gakk..help me!!adakah nikmat makan aku sudah ditarik?

2 comments:

KV said...

peknen kut? Dah check ke blom?

eh, best gak takdak selera, layan jer. Nanti slim.

mNa said...

dok cek pom..malas nk cek..takut frust..kekek..
tu arr..bagus jugok x lalu ni