Tuesday, May 05, 2009

sangat mengantuk

aishh..sehari dua ni pas je solat maghrib mata nampak bantal jee..letak kepala terus lelap..
2 hari lepas..tido x ingat dunia..sedar2 kul 2 pagi..sebab x solat lagi tepaksa bangun..mata mcm di gam taleh nk bukak..

bila da kena air, mata segar la plak...tapi skejap je..pas solat da ngantuk balik..haishh

semalam pon camtu..pas solat terus tido..tapi teganggu sebab che b asek kejut mintak aku basuh baju dia yang aku rendam dlm baldi ( ni kes che b tak bagi aku basuh pakai mesin la ni )..
sekali che b kejut,aku bangun amik towel,pastu tido balik, che b kejut lagi..aku bangun, tapi amik bantal peluk..sambung tido..huhuh..b kejut lagi tapi yang ni aku x bangun..tapi bawak dalam mimpi..

"aku mimpi aku masuk dlm dewan seminar kat PICC nun di putrajaya, bawak baldi kain che b, sambil berseminar bleh plak aku dok basuh kain..bila urusetia mai, bleh plak aku letak kain2 basah tu atas kusi..aku bantai dok atas kusi tu..abes basah baju kurung hijau aku ( kuat gila daya ingatan aku )..pastu urusetia siap tanya " ni sapa yang basuh kain atas karpet dewan ni?!!!"..
muahaha..amek ko..siap mimpi2 lagi basuh kain.."

last skali be kejut cakap da pukul 1 pagi..aku melompat wehh..lama gila aku tido dr kul 8 - 1 pagi..cepat2 aku p bilik air..skali tgk jam baru kul 10 da..aishh..sebab da dekat bilik air,makanya teruskan jugak la aktiviti basuh membasuh..

p/s : nape aku asek letih ni..maybe sebab aku ni gemuk kot..cepat letih..

No comments: