Thursday, May 07, 2009

Langkawi..tungguu

wah..malam ni nk betolak g langkawi..g ngan staff2 opis ku..nk beli apa ye?ermm..pikir2..

**************************************************************

UPDATE !! ( entry ni aku auto publish )

pagi tadi aku bangun kul 4.30..tak penah2 aku bangun awal gila cenggitu..ni pasal aku da tido ngan syoknya kat umah mak mertua aku ( baik punye menantu,balik dah la jarang2)..

smbil2 tunggu adik aku sampai, aku iron baju keje..iron baju batik sgt leceh..

pastu aku mula selongkar almari aku carik baju paling 'seksi' nk g langkawi..kata nk g langkawi kan..feeling2 bali gitu..pilih punya pilih baru aku perasan..seme baju yang aku amik kaler coklat..aisehh..x cun ni..so..'tepaksa' amik kaler pink..baju da amik..tapi x masuk beg lagi..tgh pikir nk bawak beg mana plak..

tgh hari nk p tesco..carik selipar jepun..pakai selipar jepun je p langkawi..lagi best nk jalan2..

2 comments:

KV said...

selamat bersopim!!!

Nurshuhada Zainon said...

best giler cuti langkawi! nak kim my salam to my tok ek? itupun kalau terjumpe le.. hehe. takecare.