Thursday, January 29, 2009

London Fish Tales

cite ni da lama..tapi nk cite jugak..
tapi aku nk cite jugak..hehe
aku ngan B x penah la plak makan london fish tales ni..kalau kat kl tuh,penah la..pekebenda tah namanya ala..kat OU kalau x silap..
so..disebabkan gaji aku awal 2 hari dari B..aku la kena blanja dulu..
so decide g sane..kat tesco KB..mula2 masuk cam tadek org la plak..
campur aku ngan B dalam 6 orang je..
so kitorang order set yang utk 2 org..dalam 20++ sepinggan..not include minuman..
laki aku da tesenyum..air da smpai..aku order fresh orange..masam ya amat..but i loike..

ni deco dalaman..alamak..tebalik la plak..lantak korang la nk pusing laptop ke..nk tunggang tebalik kan badan ke..asal ko rang bleh tgk..

bila makanan da smpi..aku la yang over..perah lemon atasnya..baru start makan..memang konyang..alhamdulillah
ini lah yang kitorang order..sodap tau!!

No comments: