Thursday, January 29, 2009

Almari Baru Ku

Bukan baru sebenarnya..da dekat sebulan beli ritu..tapi x cite lagi kat sini kan..
alkisahnya..aku ngan B gemor sgt beli cd..da menimbun..sblm beli lemari ni kitorang simpan dlm paper bag bawah katil..aisehh..penuh tau bawah katil tu..so bila dapat bonus rituh..trus cadang nk beli lemari..ingat nk beli kedai perabot arrr..tapi x bekenan lak
so terlintas nk g jenguk kat bundle perabot dr singapore..kat simpang pasir tumboh..
da memang rezeki kami..jumpa almari ni..so bincang dengan tokei..dapat la rege 200..murah ke eh?memang almari ni dalam keadaan elok lagi..macam baruuu..

ni la almarinya..ada 3 drawer besar..n satu tingkat atas tu 2 drawer kecik..ada kunci,so bleh simpan benda penting..kita zoom sket apa yang ada kat atas tu..
taraa..dua frame putih aku beli masa g ikea arituh..yang frame tgh hadiah dr duta mesia ke hanoi,vietnam..hadiah wedding..bila dia tau aku nk kawin..trus dia bagi adiah..dari vietnam katanya..
kete tu plak..B dapat masa dia isi borang credit card..aku x nak simpan..dia beria letak atas tu..lawa katanya..aishh..x bekenan sungguh aku..
kotak kelabu tu aku beli kat ssf..dulu ingat nk letak atas dulang hantaran..letak coklat..x jadi..
aku jadik jewellery box..
itu saja update aku..

2 comments:

Nurshuhada Zainon said...

i likeeeeeeee that cabinet!!!!!!!

mas said...

hehe..me too..wlupon 2nd hand..tapi tetap cantik kan?