Friday, January 30, 2009

Umah KV..

gambo ni da lama aku simpan lam enset..so arini aku nk cite pasai aku p umah KV..masa tu raya pose tahun lepas..kenduri naik umah baru..
senang je rupanya nk g umah KV ni..bila smpi sana..takut2 nk masuk..almaklumlah..kenduri naik umah baru cam kenduri kawin uols..ramai gile...
pas makan trus naik rumah KV..da nama kenduri naik rumah..harusla p jenguk dalam rumah beliau kan?so ni la gambo2 dalam rumah..

aiseh..pening lagi nk tgk..nk jalan menuju ke dapur..aku sukak ngan penghadang tu,..creative sungguh..menurut beliau,penghadang tu bertujuan untuk mengelakkan tetamu duduk di ruang tamu tuh trus direct nampak ke ruang dapur..
almari cermin ni sgt besar dan sy sgt suka..klu letak dalam bilik pon lawa..tapi bilik kena luas la..ni kat area pintu masuk..

haa..tang ni yang aku sgt suka..ruang tamu..2 set kusi uols..kaya betul kak KV ni..aku sukak tang cermin tuh..melengkung..ala2 hotel gitu gayanya
haa..ni dari sudut satu lagi..lagu clear..
so..kesimpulannya..rumah kak KV sgt besar dan cantikkkk

No comments: