Sunday, November 30, 2008

Demam yang tak demam

arini aku MC..pehal plak MC?
alah ptg semalam masa tgh layan cite Quantum Of Solace aku rasa tak sedap badan..trus aku baring..
tetiba my laki kata badan aku panas...aishh panas ke..x rasa cam panas pon..
x pasal2 aku dilayan bagai raja..baring aje..mintak apa..semua dapat..hehe
da la smlm ujan x brenti..makin lena la tido aku..
da asar aku bangkit..aish..betul ke demam..sebab aku x rasa pening2 ke apa..just ilek je..tapi badan aku panas..
ermm..sudahnye malam tu dr umah mertua trus p klinik..dapat MC uols..(padahal aku yg mintak)..
skang bemalasan di atas katil baru lepas menelan sebungkus nasi gulai ikan...nyum2..
demam tapi selera x padam..

************************************************

arini 2/9/2008

still demam wehh..makin teruk..semalam tadek selsema..arini dia datang lakk..ni mungkin sebab semalam telampau penat...intebiu yang kena abeskan seramai 47 orang calon..n kul 6 - 12 tgh malam kena bertugas di bilik gerakan banjir lak..

ermm..masa di bilik gerakan banjir tu, aku bertugas sebagai pegawai data..bz sangat,sampaikan aku x sempat minum setitik air pon..wahh..

kalau bukan sebab banyak keje..aku da cuti arini...

5 comments:

KV said...

makan je selagi larat!

soleil m said...

demam tapi suara still KUAT!! :p

Nik Ha said...

Beh tu dilyn bagai permaisura ye dok? he..he..dmm2 ado 'isi' kot nanti, insyaAllah.K.nik tulon doa etek.

Anonymous said...

oo kena intebiu diorg ekk..hehe..

Anonymous said...

kak ni ~ tadek isi lagi!!huhu..sedih sedih

lily lotus ~ aah..kene intebiu la plakk