Friday, December 12, 2008

Aidil Adha

title je aidil adha..tapi aku malas nk cite pasal raya ni..keke
hah..
minggu ni penuh dengan kejutan,pertama sekali..bos yang disayangi..telah bertukar..
sedih wooo..so..di hujung tahun aku dapat bos baru..aisehh nk kena sesuaikan diri plak ni dengan peel bos baru..
ari rabu plak..dipanggil meeting dgn bos baru ni (aku namakan MJH) en MJH arahkan aku n 3 others staff p kl petang tu gak..hadiri taklimat pasal pekeliling baru..
tokojut aku..aisehh, ckp tu dlm kul 10..n kul 3 da nk gerak..aiyoo..aku da lam p keje ngan laki aku ritu..sudahnya..kul 130 baru balik..
smpi umah..tak sempat nk duduk la weii..kemas,kemas n kemas..
fuhh..
penat..
semalam flite touch down kul 415..awal 10 minit dr kebiasaan..kuar dr terminal..laki aku tadak..aishh sgt pelik..ni sindrom pas kawin da menyerang..sblm kawin..stgh jam sblm flite smpi da tecongok tunggu..pas kawin..stgh jam pas flite smpi dia tak muncul2..
last2 aku nangis (cengengnya aku)..nangis sebab lapar sebenarnya..hehehe

No comments: