Tuesday, April 01, 2008

Daku Kembali

hihi..sori uols..kununnya nk smbg hupdate entry lepas..tapi haku malas nk hupdate..keke..
aku teramat la bizinya..tambah2 plak keputeraan KDYMM Tuanku Al-Sultan Kelantan skang ni..

last week after aku exam dpt plak call dr istana..alamak.tepaksa plak angkat..aku da tau da
mesti aku kene jadi Pegawai Protokol ni..
last skali aku angkat gak..seperti yang dijangka..aku jadik pegawai protokol tuk Puan Yang Terutama Lim Kim Eng..(masa tu puan lagi)..

maka pada hari jumaat..bermula la tanggungjawab aku sebagai LO beliau..penat tak yah cakap la..da la puan tu first time dtg kelantan..driver plak org kl..memang sah2 tatau jalan kelate ni..
haiyo..sgt penat woo..

disebabkan penat sgt..masa dinner persembahan kerajaan negeri kat Kota Darulnaim..aku bleh tetido kat meja makan tu..hahaha..sib baik la tadek org perasan..kekek

No comments: