Friday, August 17, 2007

aku yang ketandusan...

huhuh..udah lama eden ngan mencoret..eden bukan tau mau..tapi eden tadek masa..eden tadek idea nak membebel pasal apa..skang ni eden cuba luangkan masa..
walaupun eden sepatutnya berehat..menggunakan sepenuhnya MC yang di beri oleh dokter itu..mengatakan aku tak layak untuk bekerja..
demam oh demam sudah sminggu ko takmo pulang2..adushh..
demam ini apa sebabnya?sebab kene ujankah di kala aku meredah nya sewaktu dinner penutup itu hari..ataupun demam sebab 3 minggu d INST*N yang telah
mneybabkan aku telah mendaki sebanyak 10 ribu lebih anak tangga
sepanjang tempoh tu..atau demam ini berpunca dari nyamuk2 itu..
alhamdulillah..dokter itu bilang..aku too exhausted...mana mungkin tak penat..
sedari 16 hb julai mula berkursus dari pukul 5 pagi sudah bangun dan berakhir
jam 1 pagi setiap hari sehingga 10 ogos yang lalu..balik dr perak terus di kerah bermain bola jaring..abes bola jaring..dikerah rehearsel tuk makan malam (aku MC nya)..makan malam yang tamatnya jam dua belas tgh malam..esoknya perlu kerja dan kerja..akhir skali aku pengsan...




buat teman-teman..maafkan aku sebab udah lama tak update..aku kepenatan yang amat..
aku demam sampai mengigil2..tak pernah aku demam seteruk itu..pengalaman berkursus nanti ku coretkan kemudian..kerna..esok aku perlu pg kursus lagi...huh!!

1 comment:

soleil m said...

hope u'll get well soon sis
gud luck wit all dat kursus thingy
kehkehkehkeh!~