Thursday, July 05, 2007

cerita minggu ini

salam..cam da lama lak tak mengarang ni..hmmm.banyak benda eden nak cite..
pe ekk..ala.first skali eden nak cite kegembiraan berganda eden..

31 julai..abe eden balik..bukan becuti pon..outstation sbnrnya...best2..da 2 bulan tak jumpa..rinduuuu sgt..hepi sebab bleh jmpa dia..nk tgk new look..konon2nya dia da kurus la..turun 9 kilo..(menurut kata cousin dia merangkap best preng eden)..hepi lagi skalik sbb dia balik kali ni nak bincang2 ngan mak ayah dia la pasal kami2 ni..hik hik..hepi lagi skalik sbb dia bwk balik adiah tetunda tu besday..heheh

1 julai pagi --> eden smangat pegi keje ni ..padahal bukan bleh jumpa pon..maklumlah..opis eden ngan bank pat abe eden keje tu jauh la gak..cane nk jmpa ni..puas eden pikir..skali eden br tringat eden nk g byr bil tepon kat TM Point..yg teletak dekat je ngan bank..hehe..last skali dapat jmpa gak..kikiki..tapi x nampak kurus pon..same je..pagi2 jmpa da pow dia..hahaha..

pastu eden balik opis..dlm kul 11 lbh dpt call dari suruhanjaya perkhidmatan negeri..yahooooooooo!! eden dapat keje gomen..syukur..alhamdulillah..pastu eden tepon abe..pelagi..di soh eden sujud syukur la..alhamdulillah sebab eden dapat abe yang slalu ingatkan eden agar jgn melupakan hal2 keagamaan ni..jgn dok ingat keduniaan je..




bebalik pd keje baru..alhamdullah eden dapat keje kat state goverment..jawatan?..ermm..biarlah rahsia..x penting pon jawatan ape..kan..

haa..itulah keceriaan berganda eden di awal bulan julai..

3 comments:

pB said...

Salae ..

tahniah sebab dapat krijo krajae

posting mano?

krajae negeri ke krajae pusat??

jamri said...

selamat berkerja dengan penuh semangat kesukanan :-)

sitilina said...

sejuk mato tengok mugo kala meroh ado putih2 tu...