Sunday, October 01, 2006

~~Teringat La Plak

assalamualaikum..heheh..pagi2 ni sblom wat keje baik aku melalut sepatah dua kata..
nak di ceritakan di sini ialah..apa yang aku dok tringat..2 hari cuti ni aku dok tringat plak kat arwah kakak aku..huhuh..sedih sgt..bukan stakat tingat siap mimpi2 lagi dia balik..dok kat ruang tamu rumah n senyum je...mak aku dok sembang2 ngan dia..tapi diam je dia..aku plak kaluit nak tunjuk gamba konvo aku..huhuh..sedih taw!!

alamak..gambar arwah tadek plak..takpe la..disebab kan gambar dia tadek..so aku letak la gambar aku ngan adik aku 3 hari pas dia meninggal.hehe..gambar ni arwah abang aku yang amik..waaa...sian kat aku..tinggal dua badik je..aku ngan adik aku ni yang rambut senget benget ni..hahaha..nak tau pasal apa?sebab dia ni masa kecik2 pantang tgk gunting..mesti amik gunting tu wat gunting rambut dia..hasilnya tadaa...tgk arr rambut dia tu.tapi skang dia da besar..hehe..

ni plak gambo tahun yang sama la masa kakak aku meninggal..lupa lak..arwah kakak aku ni meninggal 15 syaaban..so dekat nak raya da masa tu..sob! sob! sedih la plak..

ok lupakan pasal kenangan2 ngan arwah..hehe..sekian stakat arini..hehe

2 comments:

Les Moulin said...

Mas, sorry to hear about your siblings. Either you didnt mention or I yg mata kerrow ... diorang meninggal kenapa??

Anonymous said...

huhuw~
ur latest entry has touched my heart..really..
zupp! myusuk ke pngkal hati & sanubari
life goes on nway ayte?
saye sayang kakak saye ini walaupon die suke mgigit saye
luv u sis! muahsS~