Sunday, August 22, 2010

Gerammm

semalam lepas berbuka di kg cik B..dengan gigihnya aku ponteng terawih..
semata2 nk g carik lampu hiasan tuk raya la wehh..
destinasi : TESCO

smpi sana kul 8.30..cantekk..x ramai org..
jumpa lampu idaman..
akan tetapiiiiiiiiiiiii...

bila penat beratur dikaunter..bila diswap..lampu itu tiada harga ye puan2..ok fine..aku tunggu..dlm 10 minit mai la budak tesco tu ckp..memang lampu tu tadek harga..klu nk kena tg nk g cek rege dlm stor..aduhaii..males aku..x jadi beli..

pelah tesco ni..kang dah rugi..aku agak bukan aku sorang kot..mesti ramai jadi cani kan?masa aku dok sibuk soping lampu tu..kelihatan 2 org mamat yg agak ganteng..memang ganteng sih karena mereka org seberang..agak2 diorang nk pasang lampu hiasan tu kat ne ekk...



p/s: katner weii nk beli lampu cenggini kat kelantan???

No comments: