Saturday, June 05, 2010

'Jaws' Shark Hunted Down

tajuk x bleh blah..aku bosan..tatau nk letak tajuk apa..terusan aku amik je tajuk berita kat yahoo..
sungguh menjimatkan masa dan neuron otak x berkembang..padan muka ko mas..

hi eberibodi!!lama sungguh tidak mengupdate..kebizian melanda..
baru pulang dari ibu negara..
bekerja sambil berjimba(aku tak tau la berjimba ni pekebenda..tapi cam sesuai je aku gune..lantakla)

tang bekerja aku malas nk cite..biasa aja2..dibayar gaji untuk berkhidmat maka kerja la ko mekmas ari jumaat pon..

pesanan masyarakat utk korang ..sila jangan minum teh tarik disusuli minum air oren di atas kapal terbang..nantinya akan jadi seperti saya yang kesakitan perut + ketar2 sebab sakit itu..ayat aku tunggang langgang dahh

k lah..utk entri berjimba..sy akan update di kemudian hari

No comments: