Saturday, May 22, 2010

A Blogger Award Friendship

Thanks to shu sebab bagi award ni..da problem is gambar awardnya x nampak la plak di situ..

Soalan2 yang dikemukakan ialah

1. Apakah perasaan saya?
  • Perasaan bila tu?sekarang?atau perasaan sebab terima award?hehehe..perasaan saya pada saat ini adalah gumbira kerana ada yang ingat kat sy n bagi award ni..thanks shu..love ya..
2. Siapakah Shu?
  • kalau nk cerita macam panjang la plak..ok..shu ialah isteri kawan saya Lan Helmy. Lan Helmy ialah kawan saya di matrikulasi melaka tahun 2001 dulu..persahabatan kami tercetus apabila saya memberi komen di dalam fotopages lan mengenai gambar pertunangan mereka. Bermula hari itu shu menjadi sahabat saya..
  • Saya sayang shu sebab beliau telah berjaya memberi peransang kepada saya untuk tidak men'drop' my final project semasa di universiti.alhamdulillah saya berjaya..
  • dia masih lagi mentor saya..dan insyaAllah akan jadi rakan kongsi..eh shu..bila nk start projek kita ni?
3. Nama-nama panggilan saya ialah:
  • Za
  • Mas
  • Ayg
  • Mekza
  • Masle
  • CIk Mas
4. Lima cara saya bergembira ialah:
  • Solat berjemaah dengan suami..jarang2 bleh wat
  • Beli kasut
  • Masak untuk suami (jarang-jarang jugak)
  • Membeli sesuatu untuk orang tersayang
  • Berblogging
5. Kalau saya kaya, apa saya terfikirkan?
  • Nak duk rumah..jadi housewifr,,kemas rumah cantik2..
  • Nak buat rumah besarr....laman besar..untuk slalu ajak member berBBQ..
  • Nak shopping tanpa had..hehehe
6. Siapa penerima anugerah seterusnya?
  • Kasut Vincci
  • Kak PB

No comments: