Monday, April 19, 2010

Mau decorate bilik..



masa zaman setadi di universiti aku gile bangat main game The Sims..
memang gile tahap hape tah..kul 4 pon tak tido lagi dok ngadap game tu..smpi termimpi..
bukan gile sgt nk main..cume sebenarnya aku gile decorate rumah..

sapa penah main game tu tahu la cane kan..
cita2 sebenar nak jadi arkitek..
disebabkan sedikit pandai dalam matapelajaran math maka terpaksa melupakan niat membian bangunan..
sekarang saya mula terpikir kenapa saya x amik kursus interior design..kalu x mesti rumah saya da cantikk..

tapi..nk ada rumah yang cantik kena ada duit yang banyak kan?hmmm
bagi aku..tempat paling best nk beli barang tuk decorate rumah mestilah di ikea..wow!!

pertama kali pegi ikea..terpegun..peghak..semua ada..hehehe..
ye la..kan asek tgk deco yang dibuat tu dalam tv..
bila kesana bleh menjiwaii..waaa i like..

pagi tadi bukak my blog..tiba2 terpandang..

wow!!sekilat pantas di klik terus..rupa2nya kalau nk menang voucher tu kena deco bilik secara maya gituu..

so untuk mendeko secara maya.terpaksalah install IKEA planner...

kat bawah ni ada cara2 klau rasa2 nk join la pertandingan itu..




disebabkan aku minat deko..maka aku telah mencuba install planner tu..dan start la deko mendeko...

rupa2nya x banyak la benda yang bleh dimasukkan untuk dideko..
disebabkan perabut yang terhad maka jadilah aku punye design seperti dibawah..huhuhu

buruknya..nk antar pun malu..huhuhu..

p/s: kepada manager ikea..bagi la voucher 50 hengget tu iklan ni..kekekeke

2 comments:

KV said...

hehe

mNa said...

kak kv gelak ada makna tu..
kekeke