Sunday, August 23, 2009

Kenangan Pose Zaman Budak2..Part 2

haa..sambung lagi..

selain daripada makan megi + nyanyi..
time g masjid ni la kitorang bleh tukar2 kad raya..
cara nk bagi tu senang je..time member aku tu semayang..aku selit la kad raya yang aku nk bagi bawah sejadah dia..

pas dia semayang dia sengih2...tapi wat2 tatau...
sama cam aku gak la..mesti wat2 tatau member aku letak kad raya..padahal da nampak time semayang tu..

ada satu hari tu, aku ada tersuka ngan sorang budak pompuan ni..hei hei..jgn pikir bukan2..
aku suka nk wat adik angkat..tiap2 ari aku mesti bentang sejadah nk solat sebelah dia..hahaha

hasrat aku tercapai bila dia balas kad raya aku n setuju jadik adik angkat aku..yahooo!! masa tu la kan.. ( padahal da adik kat umah tu..x cukup2 lagi ke?heheh )..

dah..abes part terawih..

No comments: