Sunday, April 19, 2009

Rasa apa yang ku rasa...

sori sebab post akhir ni tentang aku yang menjeruk rasa..dah tahap boleh makan da jeruk ni..
semalam, aku n che B balik kampung che B, peristiwa ari jumaat masih lagi wat aku moody sambil berdoa aku x berjumpa orang itu..
sian che B melayan aku yang tah pape ni..tapi serius, aku cepat terasa skang ni..
smpi di kampung, jenguk tok ayah yang tak berapa sihat n jenguk tok ayah su yang jugak x sihat..
tapi malangnya, balik ke rumah tok ayah, orang itu ada..
sedih x terkata..kenapa dengan orang itu?dia x buat salah dengan aku..
tapi aku cemburu..cemburu bila aku tahu, dia bakal menjadi ibu..
cemburu dengan perhatian semua orang kepadanya..
sedangkan aku yang terlebih dahulu melangkah ke alam hidup berdua..
masih belum dikurniakan rezeki dariNya..
dan aku benci bila semua orang asek bertanya, bila kami akan bertiga..
p/s : aku menangis untuk kesekian kali..

2 comments:

Shu said...

Sabar mas. Allah menguji, takkan berhenti. Have u meet any doctor bout this?

mNa said...

blom lagi shu..nk pegi, tp che B asek bzzz manjang