Tuesday, April 21, 2009

Kepingin Bercuti


ya..saya sangat teringin ingin pergi bercuti..sebab kawan2 saya semua akan ke seberang bulan depan..

tapi saya nk ke mana?
terasa mahu menjejakkan kaki ke bandung..tapi tadek geng..
kawan2 ke palembang tanpa mempelawa saya pergi bersama..
ini mungkin sebab saya suda bersuami..
kawan2 ingat susah untuk saya pergi bersama..

saya : B, jom la kita pegi bercuti,sue, mastura ngan siti pegi palembang bulan depan
B : owhh..kalu ayang nk ikut diorang pegi la.
saya : mcm nak ikut, org tak ajak pegi skali
B : ermm..ayang nk pegi mana?
saya : langkawi ke, sabah ke..
B : boleh, tapi B free akhir bulan 6 nanti..
saya : ayang book tiket ekk..klu B taleh pegi gak time ni ayang majuk
B : jgn book dulu, kang B ada hal kan
saya : ala, tadi kata free..benci arr..majuk ngan B ( terus letak fon )

kesimpulannya..sangat susah untuk bercuti apabila suami ku sgt workaholic..

i'm stress!!

3 comments:

Nurshuhada Zainon said...

agreed! tambah susah kalau time2 cuti yang pendekkkkk tu la pulak nak balik kampung umah mak... adoi..

mNa said...

betul shu..memang gila2 nk g bercuti ni..

KV said...

booking jer dulu. Sampai masa, paksa dia pegi. Ahaha