Friday, December 12, 2008

Dilemma

aishh..pening2..
adik aku sorang ni..nk kena lapor diri kat UITM sah alang 28 hb..class start 30hb..
masalahnya skrg..smpi arini dia x konpem bleh dok hostel ke tak..
nk klu x leh dok asmara tuh..dia x plak cari umah sewa..
abes camno???

n dia plak dgn senang hati nya x beli tiket bas nk balik sana..aishh..aku rasa nk 'senyum' je..
n my pader n mader pon kata nk antar..masalahnya (masalah lagi)..my laki taleh nk antar..sebab dia kan keje kat unibersiti jugak..so time ni bebudak yg amik master n PHD lapor diri gak..so dia taleh cuti,
my pader kata nk g ngan kancil (kete pader ku eksiden aritu..tinggal kancil aja)..kesian la plak..nk bagi pader bwk goldie..dia x biasa..kang masuk wad plak kang goldie aku..so cane??
adik aku yang sorang da majuk sebab pader nk g antar ngan kancil...

adikku..kakekmu ini tahu..kamu nk g ngan goldie..x pon kamu nk naik belon..tapi kamu kena paham keadaan skrg..nk yang aku tak paham kenapa kamu tak beli tiket bas..n kenapa kamu x carik umah sewa????????????/