Tuesday, October 28, 2008

He's Home..Yeayy

malam semalam,B pulang dari langkawi..aku over excited..rindu wehh..4 malam aku tido berbantalkan bantal (cam pelik je ayat ni)..ye la biasa aku berbantalkan lengan B..heheh..super manja gituu..sebenarnya dia yg asek ulur lengan..aku tanak pon..(konon)

dalam kul 1130 B call bgtau dia da kat pasir mas..soh aku p ambik dia kat wakaf che yeh, depan kedai tujuh sebelas..aku masa tu bru bgn tidoo..cam blur2 gitu..pastu pikir..aishh kul 11.30 da?takutnya nk drive sorang2..

bila kuar bilik,tgk tingkat atas da gelap,means my abah n ma da titon..aishh..nk kejut ke tak abah ni..ermm..kesian lakk..
wat keputusan, g sorang..aku ngan baju wat tido tadi, mata merah,terus capai tudung, amik kunci kete..

masa nk start enjin kete cam takut plak rasa..kat garaj kete ada telaga zaman dolu2 tapi still guna lagi..pak sedara aku penah nampak ada budak popuan dok bediri kat situ..aishh..seriau wehh..
aku ngan cepatnya x tgk pon kat perigi tuh..cepat kuar dr garaj..huhu..kat situ da setel da..nk plak lalu satu kawasan ni..yang kiri kanan sawah je,gelap gile,lampu jalan tadek..kete satu pon tadekk..pecut wehh..klu blh nk je tutup mata..kang masuk spital plak..
akhirnya selamat la smpi..

dlm 3 minit tunggu, B pon smpi..hehe..my bucuk kohong da sampai..yeayy..besarnya beg B..mesti byk beli brg ni..hehehe

pastu turn B plak drive..bleh plak dia ajak jalan2..aku da ngantuk gile ni..layan je la..dia lapar rupanya..p KFC drive thru kat kubang kerian..beli zinger..aku plak konon2 x lapa..hehe

smpi umah dlm kul 1230..layan B makan..pastu ZzZzZz

No comments: