Sunday, January 06, 2008

Alhamdulillah..

alhamdulillah..semalam..5hb januari..selamatla suda aku menjadi tunangan muhamad anuar ismail..7 dulang berbalas 9..
rombongan smpi dlm pukul 2.30..lebih kurang 50 orang..sib baik smpt siap mekap..kalut gak..


maka telah ditetapkan bahawa kenduri ditunda ke bulan 7 sebab nk tunggu adik dia yang blajar kat Egypt..








makan2 sblm acara

align="center">



sembang2 slpas sarung cincin

i like this pic!!

more pic here

6 comments:

kasutVincci said...

akak rasa akak dah komen, mana ntah pegi komen akak tu.
niway, tahniah adik mas! Moga melangkah ke hari bahagia tu dgn penuh 'dedikasi dan berhemah' Haha
(gurau je dik!)
nak kontek akak pls emel di Bandito_danish@yahoo.com
nanti boleh tukar2 no phone. Mana tau ada jodoh boleh jumpa. Kan?

- pb - said...

Salam Mas ...


tahniah .....

jago jago sikit , banyok dugae bilo berdaroh manih nie

mas said...

kak kv ~~akak da dpt pon no akak..thanks

kak pb~~tu la..yg x jeles bleh jadi jeles (pengalaman sebenar)..huhuh

CresceNet said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Nurshuhada Zainon said...

woo.. kalao camtu shu n lan n baby kena plan ke klate bulan 7 :D yeayea!! mazzz.. lawanye awaakkkk!!

mas said...

shu ~ hehe..u must come..bwk lan n tisya..