Thursday, June 14, 2007

waa...sudah lama x update

ermm..br eden sedar..da lama eden tak update..
banyak benda belaku kat eden..tapi eden tatau nk cite ke tak...

eden rasa eden lupa nak cite..pasal membe baik eden ms kt UTeM da selamat betunang


apa istimewanya majlis tunang angah ni..hehe yang istimewa nye sebab eden adalah mak andamnya..and eden jugak la fotographernya..fuhh bepeluh2 eden time tuh..

nak dijadikan cite..eden betolak dr KB naik bas kul 10 pagi..dok plak seat blakang..maybe sebab eden da lama x naik bas..eden rasa pening semacam..loya pon ada..tuk mengelakkan sume tu..eden pelagi..tido la..bangun2 je da sampai ganu..
eden pon msg la angah

"ngah,aku da smpi..bas aku kat depan library"

pastu tet tet..msg angah plak

"ehh da dekat tu.mung tunggu deh,pas jumaat aku g amik"

aiseh man..pas org smayang jumaat maknanya lmbt lagi la..bila da sampai bus stand..aku crk la port best sket lepak smbl2 tunggu angah ni..sib baik aku beli paper ms kt kb..skali ada la sorang pakcik dtg dok blkg aku..aku tgk dia senyum je la
berikut adalah perbualan aku ngan pakcik itu..loghat ganu

pakcik : mek,jang kul rape leni?(mek, jam pukul brape skang?)
eden : ha?(bising gile kat bus stang)
pakcik :jang kul rape?
eden :ohh..kul 1.20 (dlm hati eden..ehh pkck ni x g smayang ke?)
pakcik: oooo..ni mari mane lagi ni?
eden : dr kb pokcik..
pakcik :ooo..saye rmai sedare sane..pasir mas,bla bla

aku pon layan la pakcik ni..tetiba

pakcik : mek..tadek no tepon
eden : ha? (ahh sudah..pakcik ni mitak no fon lak!!)..sy pki hs opis..taleh bg sesuka ati (cam x logik je alasan aku)

pakcik :ye la..jirang2 sy sume kawin ngan org kelatang..pahang2 arr..
eden :ermm..hehehe

eden pon da naik takut..

eden : tadek no fon la pakcik
pakcik : tadek no hs no rumoh dakpe
eden : tadek jugak
eden pon amik hs atar msg kat abe

"abg,ada org kacau syg ni..takut la".pakcik : mek..cepat la..

..eden pusing blake ..pakcik da tadek..fuhh sib baik..risau sungguhh

sbnrnya panjang lagi yang pakcik tu ckp..tapi eden amik part2 penting jek..kekeke

1 comment:

Anonymous said...

hah? tanye jam pukul brapa? tuh taktik lama nak mengayat la dik. U should know oledi. Layan wat pe? Len kali jawab la yg mcm iklan kat radio tuh .. anak dah lapan ker, tgh ngandung ker, tgh cari susu anak ker ..