Wednesday, April 18, 2007

ye la..ye la.. x tutup..hehehe



setelah di pikir..ditimbang dan di sukat..maka eden telah membuat keputusan untuk tidak menutup..hahaha..ye la..kalau eden tutup ..tdek la tmpt eden nk mencurah perasaan..


ari tu ada kwan eden tanya nape eden suka cite kat blog psl eden..nape eden suka share ngan sume org..pastu eden jwb.."saja,suka..klu nak baca..baca je la..klu tanak tutup"..pastu dia kata ...ye la..cam nak menunjuk2 je ..pastu eden pon balas "ha..kalo ko da meluat pasai apa ang dok baca..tutup je la"..muahaha..


pe nak cite ekk..gue ni kering idea..pasai apa la otak eden ni taleh nak pikir skang..nk design pon mkn byk ari ooo..



ini eden nak menunjuk sket eden nye opis..hahaha..opis eden ni br lagi..kalu angpa masuk eden nye opis..bau cat lg..tu la eden da ckp kat kontraktor tu..eden ckp guna la odourless (betoi ka ejaan ni)..dia x dgr..skang sapa susah?aku la jugak, dok cium bau cat tiap2 ari..huh..eden suka deko kat opis ni..wlu x sehebat eric pon..tapi sbb lampu merah tu eden teruja la..wlupon masa board meeting director dok ckp x suka mcm lantern katanya...




deko byk lagi x siap ni..dinding putih kosong tuh..nk letak gambar eden yg posing ala2 sultan..tapi ada plak yang jeles..nak letak gambar katun..pe daa..gambar eden ni x cukup cun ka?hehehe..gurau je..mmg kat situ nk letak gambaq 3D nye katun la..

nama lagi pusat animasi..


ini adalah meja ku pada hari petama aku keje..masih kemas lagi..


darul digital..itulah nama pat aku keje..itu adalah draft brochure oleh bosku...tapi aku tak bekenan..


di skrin kom tu adalah design aku..masa ni kekeringan idea..tah pape aku ni..wat design skema ja..skang ni idea sudah datang mencurah2..2 minggu aku mencarik idea..heheh.. n my boss da puas ati..tggl nk antar p print ja..



ni la student2 animasi tuh..aku nyibuk je masuk amik gamba..heheh..k la stakat ini dahulu buat kali ini..ada masa kite bejumpa lagi di alam maya ini..
to kak nad,mummyejump and kak pb thanks sbb menyokong gue untuk terus malalut di sini..hehe
mmmmmmmuuuuuaaaaaaaahhhh..babai


1 comment:

Shhh... said...

I don't see any problem with your blog ... menunjuk nunjuk? Takde pun ... there's a difference antara sharing and menunjuk² ....

To me, personally I think your blog is great ...sapa yg kata menunjuk tuh, meh sini wa starlight dahi sket