Saturday, April 21, 2007

Sony ericsson..huh..bonci botul eden



adushh..gue lupe nak cite pasal enset gue sony ericsson Z300i yang eden boli dulu..eden suka sgt kat enset ni.selain dr sbb eden dpt free (makacih pd yang murah hati)..eden suka sgt sound dia..

ni la rupe bentuk enset eden..tapi yang sodihnya enset da rusakkk...eden ingat enset ni x tahan gegaran..eceh..memandai jek..pasal apa eden ckp cenggitu..sebabnya enset 3 kali jatuh terus screen dia kiok..itam je..taleh napak pape..bebanding ngan nokia..jatuh la banyak mana npon..still ok..

kisahnya terhadi bila eden bukak flip dia eden pelik pasai apa x kuar pape..eden tutup pastu bukak balik still la tadek pape..eden pon bior je la tebukak camtu..dalam stengah jam..ok da ada gambo blk..begitulah setiap kali klu nak antar msg kena la tg stengah jam..br bleh antar msg..eden pon bengang la..disebabkan msh dlm warranty..eden p la kedai kat billion KB ni la..skalik dia tak tima da sony nye enset..sedih la eden..br pakai 5 bulan..klu ngandung br nak buncit perut..adushh..eden tetekan da ni..trus eden bg pakcik eden baiki..dia kata bleh pakai lg..cume taleh tutup flip la biar tenganga..adushh..malu la eden..nak wbk enset tekangkang camtu...opss....hehehe..


pastu satu ketika aku dok sembang2 ngan bos pada satu tgh hari yang damai..


bos : mas..take this number..i want u to call mr.X

eden :bos..actually.my handset rosak..taleh nak amik nombor pon..kalu wat call bleh la..

bos :hmm..k jom g beli enset sat.


muahahah..aku tesenyum panjang laaa..


sampai di kedai enset..


bos : k..pilih yang mana bekenan.


hehe..eden dlm ati bebunga2 da..eden x mo la pilih yang mahal..malu la eden..last skali eden pilih la nokia 5200..bleh la dr tadek..aku x tatau pon pasal enset ni..aku bantai amik je..aku tgk cun jekk..skali best gak functionnye..ada kamera,ada mp3 player,bleh nak membirukan gigi (bluetooth la)..bleh infrared..bleh sume2 la..sound pon ok gak..so ari tu berkesudahan eden mendapat henset br dr bosku yang tersyg..mueheheheh makacih boss...

1 comment:

Shhh... said...

Untungnya Mas, hp pun boss belikan .. company apa tu ek yg baik hati bebeno tuh??