Wednesday, April 04, 2007

Daku Kembali....hehehe

salammmmmm sume..maap la da lama x update bukan apa bz wehh..rinduuunye nak beblog ni..
manyak cite eden mau cite..tapi satu2 la..start ngan cite terbaru pastu br ingat2 benda2 3 bulan lepas..

skang ni eden suda dapat keje baru..hehe..di kampung kelahiran eden la.kota bharu..jawatan bese2 je..boleh la klu nk blanje angpa makan sate 2 cucuk sorang..muahahah..ok..

untuk akak2 yg tinggal pesan kata eden ngah hangat bercinta..ermm cane nk ckp...eden memang dilamun cinta kot..tapi tadak la smpai angau tahap gaban..sket2 je la..tapi yang pasti bukan ngan mamat GTI tu tau..dia da pegi da..dulu org slalu ckp..slow2 xkan lari gunung dikejar..skali gunung eden ni dah lari g glasgow..ha sapa nak jwab..peribahasa itu sudah ngak bole di pakai..betul x?

akhir2 ini eden slalu nak nangis.ibarat kata rashid salleh dlm cite tollgate girl "the pressure is too much"..tapi sempat lagi eden berblog ni..haha ye la da abes opis hour..wat pa lagi..kan?

kat sini eden masukkan la gambo eden yang kira baru la jugak..setelah menambah berat badan sebanyak 3 kilo..hahaha..makan pree..sapa x nak..

ni nak cite pasal syrkt pat eden keje la..ni pusat animasi..ala pat wat cite katun 3D tuh..tapi eden bukan animator la..eden ni bhgn admin la..alkisahnnya syrkt eden ni anak syrkt PMBK..nama penuh?anda search kat google ye..k..pengarah pusat ini ialah en.anwardi datuk jamil..bos ku yang tersayang..thanks 4 the lovely handset..

itu hari..PMBK telah mengadakan aktiviti lawan boling..alamak..aku da lama x hayun ni..cane ni..aku da fobia..kali terakhir aku main tahun 2004..tu pun ngan ex boifren aku la..aku pon berserah la..hmm..aku ingat aku ni terer ..skali first game 4 kali direct masuk longkang.apa kejadahnya ini sume..haha..tapi bila da 3rd game tuh..bleh la..strike skali and spare bekali2..terer gak aku..dan seperti yang dijangka...aku kalah..hehe ..

gambar menunjukkan aku sedang mendukung anak..hahah..tadak la..yang tgh dukung anak tu adalah pn.susilawati ketua kewangan pat aku keje la..n with her daughter hanan sumayyah..betoi tah ejaan nya..k la..setakat ini dulu wat ari ini..lain kali bejumpa lagi..chow..

3 comments:

Les Moulin said...

Ha ha ha tu dia lama tak berblog, sekali dia berblog, sakit perut wa ketawa .... Mas ni mmg lawak lah

~~M@S a.k.a KunangKunang~~ said...

hehehe..kite mmg kaki wat lawak..

mummyejump said...

caman leh hilang mamat gti tuh sistahh!
what ever it is, let it gone with the wind... what is past.. it past... yang penting skarang.. terus pandang depan.. jangan pandang blakang beb, seram tuh.. (new horror film)
so cute le dia nie kalau citer.. betul kata sis tu..lawak ...
okie la.. so dah mula bercinta kan.. bebaik kay.. akak doakan semoga panjang jodohnya.. amin