Monday, March 04, 2013

10 weeks

jarang-jarang mood nk update blog ni datang..just a short update about me..
alhamdulillah..sehingga hari ini sy dikurniakan kesihatan olehNYA..tiada morning sickness.mungkin ikut belah my mom.

betul lah org cakap.bila pregnant ni benda yang menjadi kegemaran kita sblm ni, dah jadi masakan yang paling tak digemari..aku ni penggemar tomyam sejati..tp sejak pregnant..cannot telan dahh..
mcm tu jugak dengan seafood..tgk pon rasa nak marah..

klu pergi kenduri kendara plak..memang pantang tengok gulai-gulai kenduri tu..terus mati selera..sbb nak jaga hati tuan rumah..terpaksa la amik nasik berkuahkan sambal dan berlaukkan ikan kering..

klu bab2 malas ni x yah ckp laa..kain tu da sebakul tak berusik.mintak-mintaklah msk trimester kedua sy dah jadi super rajin.

2 comments:

KV said...

mas, nanti wasap akak no fon, my fon rosak so semua kontek num yillek. Tahniah yer, walopun lewat ucap. Ari tu dh baca thru aipong tp tak dpt tinggal komen. Jaga diri n baby bebaik, k. Mmuaah

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.