Monday, March 07, 2011

Gayah sayang

Amboi..rajin nye mak update sikalang..
Terima kasih kpd teknologi..

sebab musabab aku rajin gila sekarang adalah kerana hidup aku tidak lagi tunggang langgang..

Kalo dulu2 p kerja sebijik kete..
645 da turun rumah ko tau x..cam dok kay hell lak aku rasa..

Tp skrg, 730 br nk start enjin kete..
Yes..aku ngan en.shuben dah g asing2..heaven betul..

Ehh..dah jauh menyimpang plakk..aku nk cite pasal gayah sayang ni..
Petang tadi pas balik keje..mcm biasa aku ngan saing kacikk aku (bestfren la) p makan..tmpt makan adalah dirahsiakan..
(Kbmall je pon)

duduk punye duduk terperasan la satu psgn gayah ni..aduhai..dgn handbagnye, dgn sorang tu macho..sorang tu sopan santun..klu korang tgk..geli hati ada..kesian pon ada..

Adik gayah..tuhan da wat korang sket punye ensem..nape nk jd gayah jugakk..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Shu said...

dah tuko tempat kerja ke?

mNa said...

tadek la..pat keje sama lg shu..