Tuesday, January 04, 2011

Azam 2011

Aku rasa klu dlm blog..entry plg bosan bila tiba time new year la agaknya..
Mesti pakat berebut nk cite azam masing2..

Org lain psg azam..kau pon nk berazam..

Bila dok baring2..tetiba terpikir..sejak bila ekk aku pasang azam?..

Rasanya masa darjah 6 kot..
Azam masa tu nk couple ngan sorang budak laki tu..hahaha..x dek pon azam nk dpt 4A..last2 mmg dua2 x dpt..

Masa form 1..azam nk beli musical box..masa tu tahun 95..aku kan dtg dr kampung..p plak sekolah bandar..tiap2 ari naik supermarket pantai timur tu..jd bila tgk musical box tringin laaa..haha..akhirnya berjaya..

Masa form 2..azam masa ni kira bleh tahan da..azam nk masuk kelas tinggi sket dr masa f2 bila dah naik f3..yg ni pon berjaya..

Naik f3..azam mcm biasa la..nk dpt 9A (sekolah agama kau!jgn main)..x dpt..tp x pela..sbb azam aku nk chow dr skolah tu terlaksana..

Pastu aku da tadek azam..bantai jeee..padan la result spm aku pon biase je..

Melalut da ni..

Azam thn lepas nampak gaya mcm terhasil sdkt..
Nk beli aset..br step pertama..kira boleh la kan
Nk baby..diforward ke 2011..
Nk kerja lagi baik dr 2009..yg ni pon kira tercapai gak lee..

Azam tahun 2011..
Nk baby - mmg ngah berusaha bersungguh2..I'm ready now!!..erkk..bukan maksud thn lepas x ready..
Nk jadi hambaNya yg lebih taat..berubah jd yg lbh baik

Dua tu je kot..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: