Saturday, December 04, 2010

Tasik Kenyir Day 1 Part 2

gambo banyak..terpaksa wat byk part..kang korang muntah plak..
oklah ..after check in seme..tunggu buggy car lagi skali (lupa nk snap gambo)..maka beramah mesra la dengan staff2 si suami..sib baik dlm ramai2 tu ada yg da jadik geng kan..so easy la nk campur..


beg yg kitorang bawak plak punya la byk..ngalahkan org ada anak..termasuk satu beg yg berisi makanan je..huhuh..2 biji laptop..1 untuk suami..1 untuk aku..konon nk tgk cd la klu musan2..skali x bukak ponn..asek tgk cite kat star movie jee...

pemandangan dr lobi sgttt cantikk..ini bukan saya ye..ini my best buddy..ikut husband dia jugak..n sweet little haraz yg sgt fanatic bendera malaysia..tgk je bendera tu dia terus sebutt "taaaaaaaaaaaa.." yang bermaksud merdekaa!!hahaha

ini muka si suami yg mendakap beg yang berisi makanan..hahaha..masa ni tg driver buggy car angkut beg akak2 yg tukar bilik..so berenti agak lama dlm 10 minit..
ni contoh bilik..bilik aku nnt aku tunjuk dalam entry seterusnya..after masuk bilik seme..my husband terus g dewan..program hari tu start dlm kul 4..tapi aku dok dlm bilik panjat katil..bukak tv..terus zzzzzzzzzzz..hahaha

ekon aku x pasang pon..pasang kipas je..da sejuk bangat..maybe sebab musim hujan n hutan sekeliling..maka udara tu x panas sgt..

No comments: