Saturday, September 04, 2010

Cara Nk Bg Muka Berseri

aku slalu menjeles bila tgk muka org yang cantik, putih, tadek parut jerawat, glowing..haa apa lagi ekk..seriously..
kulit muka aku plak umpama bulan..
tapi nk salahkan sapa kan..masa muda2 dulu
tangan taleh dok diam..asek picit jerawat je kerjanya..
kang di zaman tua ni da x cantik mukanya..

kdg2 rasa menjeles gak sebab member2 asek g facial..
disamping aku kedekut sedikit sebanyak, punca aku x g facial ialah aku x tahan sakit
masa diorang gigih membuang jerawat halus di muka...
sakit wooo..

mak aku slalu bising arr..."cuba la pakai krim X tu..bagi ilang parut tu"..
hehe..aku x ske weii pakai krim2 tah pape..kang klu brenti lagiii naik jerawat tu..
ni pengalaman ni..

skang ni senang cite aku facial sndrk kat umah..kekeke..
tapi x cukup ngan luaran je..dalaman kena dipulihkan jugak..
disebabkan aku ni mudah terpengaruh ngan iklan, maka dengan rasminya,
aku telah menjadi pengguna tegar BRANDs' PRUNE INNER SHINE



mula2 beli la yg 6 botol tu dulu..takut tekak x leh nk telan plak kang..
bila da rasa..ermm..sedap gak..rasa prune la..apa lg..
skang da masuk botol yang ke 14..hehe..nnt aku letak gambo muka aku..
bekilau ke x bekilau..

1 comment:

eba said...

amcam mas...berkesan ke tak brands tu? oh ya mas, ble sy letak link blog mas d blog sy?