Monday, May 10, 2010

Sauna Percuma

Setiap hari saya bersauna secara percuma..
tapi tak kurus2..
kadang2..saya tanak dan benci nak besauna..
tapi saya telah dipaksa rela..

kerana kalau tak besauna..
macam mana sy nk salin baju..
cane nk membuang kanta lekap saya ini..

tapi saya sgt tak tahan kerana terpaksa bersauna dari jam 6 ke 10 malam...
hoh..apa gile ke ko mas bersauna smpi ke malam..

jawapannya : sapa yang x gile?aku dah naik gila sebab kepanasan melampau di bilik tidurku sehingga melebihi suhu di dalam sauna..huhuh

inilah padahnya apabila bilikku mengadap matahari terbenam..maka bermula dari jam 4..matahari berjaya memanaskan bilik saya bagai nak rakk

tetapi.....

kini tidak lagi..
mari beterima kasih kepada pencipta penghawa dingin..
kerana otaknya yang bijak..maka mimpi saya semalam adalah berada di kutub utara..
sejukkkk..

4 comments:

::zAsyikein:: said...

samela kat umah nie,..
nk tido malam melekit2 badan rasa...ni LG yg inverter tu ker>
how?>>ok tak>kasi review!ehehhe

pB said...

salam ....


apaCER mangsa tembakan tu ???
Dah keluar wad ker???



Memang seronok pakai airCond.
Tapi lagi seronok bila dpt bil TNB

mNa said...

ikien ~ ok brand LG..asal sejuk je..hehehe

kak pB ~ mangsa tembakan tu blom kuar..da stabil..
air cond tu x pakai sokmo kak..dalam sehari 3 jam pun x smpi..wat sejuk bilik jee..pastu pakai kipas jugak..wakaka

nOtCinDeReLLa said...

bilik sy pon mengadap matahari terbenam gak, rugi xpilih bilik tgh msa baru pindah dlu.. n still xmampu nk pasang ekon. lucky u ;]