Monday, April 19, 2010

Koleksi Cerita Lama

aku membesar tahun 90-an..
rasanya masa tu banyak cite2 best kan?
banyak cite2 melayu yang aku ske..walaupom tak secanggih teknologi sekarang..
so, skarangkalau pg speedy..wajib carik cite2 lama tuk koleksi..
mana la tau kan..esok2 da tak kuar da cite ni..bleh kita ulang tayang kat anak cucu..


cite ni paling best..bagi aku la..sebab mengisahkan pemain bola jaring yg konon2 nk g belatih ke nk g lawan..tiba2 bas rosak..sebab aku ni pemain netball..so harus lah aku menjiwai cite ni..
part paling geli bila makcik tua tu masak gulai belalang..eee..belalang besar2 plak tu..

marah2 sayang ni aku ada beli cd dia..tapi smpi skrg x abes tgk..keke..aku rasa aku minat cite ni sebab ada shah reza..huhuh

cite ni baru abes tgk..gile daring zila jalil dalam ni..huhu
part makan daging mentah memang berjaya mempengaruhi aku time kecik2..
sebabnya bila mak aku beli daging..aku bleh try makan daging tu mentah..
sebab aku tgk zila jalil makan cam best gila..huhuh

sejak aku beli cd cite ni..da nak masuk 10 kali da aku tgk..
alahai..ensemnya aman shah time ni kan..putihnya..
masa kecik2 aku berangan la dpat kawin ngan leftenan wehh..
alhamdulillah..terkabul..dapat leftenan muda..jadi laaa

cite prebet lapok palinggggggggg best..
cite kelakar gila..badol ngan tawil..yang selalu wat hal
hahaha..last skali bos diorang (ed osmera) terpaksa dipotong kaki sebab kena jerangkap samar..

korang tgk x cite ni sume?yang muda2 tu..p la carik cd2 ni..kalu x pom carik je dalam youtube..mesti ada..x rugi tgk tau!!

No comments: