Thursday, March 25, 2010

Surat Beranak Kucing

alahai..lamanya tak update..

semalam dengan rasminya saya menamakan anak2 kucing saya yang genap sebulan hari ini

1) Tom - aku bagi nama ni sebab buluny2 yang bertompok2..nk pggl tompok da byk kucing pakai nama ni..so bagi nama tom sempena tom cruise ..moga tom akan membesar sehensem tom cruise

2) Alice - x bleh blah nama kucing aku..alice konon..aku rasa cam sesuai je aku letak nama alice..sebabnya kucing yang sekor ni ske sgt menjelajah pat kucing2 lain x p..ala2 alice in wonderland gitu..alice ni kelakar gila..kalau dia malas nk berjalan..dia bleh seret je kaki belakang dia tu cam kucing lumpuh..bleh?ni ikut perangai sapa ni?

3) Sudut - tegaru2 kepala aku nk panggil cane ni..kalau panggil su..kang tetukar ngan adik bongsu aku plak..panggil dut..aii..susah tuhh...pasai apa la ko suke dok di bucu2 dinding..kang aku dah letak nama sudut..ehh..kalau letak bucu kang ok gak..ok set..tukar..BUCU

4) sedoww - sila baca dalam slang kelate..kucing aku yang sekor ni..muka x dek perasaan lansung..ngan mata kuyu nye cam lalok jee...

ok..maka rasmi la nama2 kucing ku itu..
esok da bleh g amik MYCAT...

ehh..tapikan..aku p bantai letak nama ni..si alice tu kucing jantan ke betina???lantak ko la..asalkan ko tak jadi pondan sudahhh

5 comments:

KV said...

oh, 'banyak' nyo kucing dio.

mNa said...

wakaka...

[ soleil m ] said...

gambau gambau!

sYaMi-Satu Penjuru said...

name bucu tu manarik.. naseb bek tak bagi name 'sin' 'kos' 'tan'

mNa said...

syami ~ wakaka..menarik ka?skang da start panggil bucu da..
aah kan..x tepikir plak nk letak nama sin kos tan..next kitten la