Monday, February 22, 2010

Lapar yang menguruskan

aku skang memaksakan diri aku berlapar di malam hari..
hasil tabiat mengenyangkan perut diwaktu malam menghasilkan badan aku semacam sekarang..

untuk mendapatkan badan sekurus di zaman belum kawin..maka malam semalam dan malam ini saya bermusuh dengan nasik...

maka malam ini aku memakai korset yang dibeli dari kawan aku..PREMIUM BEAUTIFUL..
aku paksakan diri pakai walaupun tehegeh2 nk memakainya..



ini lah rupabentuk korset..tapi aku pakai bahagian atas je..nk pakai yg bawah..hazab gile..ketat mekk..

3 comments:

efa fairuz said...

kekeke...chaiyyok2 puan mas..anda pasti boleh!!

(teringat zaman2 awal memakai korset..memaksa diri memasuki seluar girdle itu adalah penyiksaan paling hebat..menangis2 selama stengah jam, semata2 untuk memuatkan punggung ke dalam seluar ittew..hahah)

soleil m said...

lorr. ingatkan anda konsisten dlm memakai korset itu =.='

mNa said...

fairuz ~ tulah..rasa nk tecabut tgn menarik seluar tuh..huhuh..

su ~ daku pakai time abang ipar mu tiada sahaja