Sunday, November 01, 2009

sumpah seranah da berakhir

eeee..geram nye..pasni tobat tak nak beli dah hp sa*msung tu..
x sampai stahun da rosak..sia2 je berabis duit beli hp yang kunun2 canggih..

minggu lepas hp tu da nazak..ala2 ikan tecungap2 atas darat..
kadang2 ok..kadang2 tekan touch screen nye button x de respon..kadang2 tulisan sume jadi tebalik..kang jadi tadek kaler la..bebudak opis ckp VIRUS..opss..ye ke?

hp tu sebijik cam hp yang mamat sorang ni pegang kat bawah ni..dia pun naik menyampah kot dengan hp tu..

disebabkan aku da tanak tanggung dosa dok asek sumpah seranah hp ni..maka petang jumaat p KBMALL..nk carik enset murah2 je..and nak jenama NO**kia je..budget dalam 500..

tapi hatiku hancur melihat seme handset yang bawah 500 and berjenama itu tak memenuhi citarasa aku yang maha hebat ni..aisehh..aku tanak enset EXPRESS MUSIC tu..dalam dok pilih2 tu aku dok kerling enset yang ribu riban rege dia...

opss..jangan minah jangan..

pusing2 kbmall satu jam lebih..x jumpa2 jugak enset idaman kalbu..
ehh korang..kat klate ni enset blackberry tadek jual ehh..hampehh..
blueberry ada arr..huhuh..try tanya gak apa yang best enset biru berry tu adakah setanding si hitam berry tu..ruponyo kelebihan 2 sim kad jooo..

alamak2..sebagai penFACEBOOK tegar..taleh beli enset tadek 3G..kang susah nk masuk status..(jalan2 kat kbmall..bosan)..contoh status aku..

setelah penat..lakiku serender..maka dapatlah daku enset idaman kalbu yang memang da lama dok aim..tapi duit tarak..nak tau enset apa?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


TADA!!!


tepaksa la catu makanan aku..huhuh..

2 comments:

efa fairuz said...

best nye dpt enset nih..

setahun taleh makan mekdi agaknye nih.. :p

mas said...

best masa dapat..tak best bila surat hutang datang..hahaha.