Saturday, November 07, 2009

apa nak buat?

bendera kelantan - checked

jersi red warriors - checked

gendang - checked

huh..seme da ada..tunggu indra wat sepak mula je ni..my laki x balik2 lagi..sapa nk cat muka aku ni..

sementara menunggu siaran langsung piala M,

meh tgk gambo masa kursus ni..alih angin plak..biasa kursus kat kl, kena naik belon..kali ni kursus dlm negeri..dok hotel yang 15 minit dari rumah..curlast nye aku...

kalu dok hotel harus aku bawak laki..3 hari 2 malam kat hotel GRAND RIVER VIEW..wah wah..best nyeee


malam ke 2, lapo x hengat..jalan2 carik makan..ala2 pelancong gitu..
gambo kat atas, abaikan aku yang gemuk belah kanan..sila tgk aku yang sebelah kiri..

ini view sunset..cantikkan..kelihatan sungai kelantan mengalir lesu sebelum banjir melanda hari ni..

ni katil bilik aku..tgk..dapat katil king size..mau meroyan kalu x bawak laki..guling2 peluk bantal la nampak gaya

katil da best..view da best..bilik luas..tapi tibi kecit...alo alo..bagi la tibi flat screen..dah la chanel tah pape la yang ada..bosannn

5 comments:

efa fairuz said...

hahahhaa

lawak la mu mekna :p

mas said...

mekna???sapa mekna?

Shu said...

ahahhahaha, klakonye entry. tingin lepak dgn mu lagi. you cheer up my life!

mas said...

shu~me too..nk lepak ngan shu lagik..nk men2 ngan cha cha ngan aqeel..indu keletah cha cha..

kali ni nk g sorang..x best g ramai2..sebab diorang x kenal shu..hehe

efa fairuz said...

eh salah..nak sebut mekmas sbnrnye...taip time tgh gelak2..hehehe