Tuesday, November 24, 2009

28th birthday

tahun ni che B dapat kek..
abes je betugas di bilik gerakan banjir negeri terus pecut g muhibbah carik kek..

da la time maghrib..aku memang taleh la bawak time2 maghrib ni..rabun ayam la katakan
balik umah..lega..sebab b tak balik lagi..cepat2 bawak kek p tingkat atas..nk letak lam peti takot tekantoii

b smpi umah dlm kul 8 lebih..tak smpi sejam dia da telentok atas katil..bagus2..
bleh aku laksana misi penting..

naik atas nak amik kek..sekali semut da menghidu kek tu weii..sib baik kek bleh diselamatkan..masuk peti cepat2

tup tup kul 11 dia bangun daa..goreng nuget bagi che b makan...
aku punya la bedebar..takut2 che b tebukak peti..seme benda dlm peti aku yang amikkan..x bagi dia sentuh peti..

aku ni macam kucing mati anak..kejap2 p dapur smpi che b naik heran pesal la ngan aku ni..

5 minit nak kul 12 che b nk solat isyak..cantikkk

aku amik kek bwk masuk dlm bilik letak atas bangku..pastu purak2 tido..

nk tunggu dia abes solat punya la lama rasanya..rasa jam stengah jam..
pas dia solat bleh dia x perasan kek tu(x letak lilin pun..)

bila aku wish n tunjuk kek baru dia perasan..hehehe
terharu katanya..da lama x makan kek besday..

utk che B

HAPPY 28th BIRTHDAY SAYANG..
MAY ALLAH BLESS U ALWAYS..

5 comments:

KV said...

Happy birthday anuar. Wah romantik bini dia. Hehe

mNa said...

haha..romantik la sgt..smbil2 nangis sambil2 wat suprise

{Suria Muhammad} said...

why menanges? ishk! adakah kerana ma & abah x call?

i too almost cried last night sbb gastric T_T

mNa said...

byk sebab..one of the reason la tu

faRk said...

so romantic....hahaha