Sunday, August 30, 2009

ENTRY MARATHON..

DRAMA AIDILFITRI & WADI UNUNG

sempena suami saya tadek kat rumah dan kebosanan melanda..maka saya telah search sume cite2 aidilfitri di youtube..hasilnya saya menangis terisak2 tgk drama aidilfitri lakonan rosyam nor, ida nerina, normah damanhuri yang saya da lupa tajuknya( bukan daun ketupat kering )..

dan satu lagi drama yang berjaya melelehkan airmata saya ialah pelita buluh lakonan fahrin ( my favourite actor all da time ), elly mazlin, ogy, nasir bilal khan, azean irdawati( omigod..i can remember all of them )..

dan saya tgh mengikuti cerita WADI UNUNG..

sapa tgk cite tu? mula2 tak ikut sebab tajuk cite nya cam pelik je..pastu aritu tertengok la..cam best plak..so search dlm youtube ada la plak..so dapat tgk dari awal..

memang sedih sgt la cite ni..maybe sedih sebab lagu siti tu ada je sepanjang cite..sob! sob!

BUKAK POSE SITU SANA SINI

sepanjang pose ni..rasanya baru 4 kali bukak pose ngan ma n abah.. 3 kali kat luar, sekali ngan mertua..

4 kali ngan ma n abah..3 kali ma masak, 1 kali beli kedai ( tobat tanak da beli kat kedai..tak sedap )

3 kali kat luar tu ( kenny rogers, ayamas ( not recommended ), KFC.

1 kali umah mertua..( lauk best )

SOPIN RAYA

semalam, kuar carik tudung match ngan baju raya, dari 5 pasang kain yang di bawak, hanya 2 helai berjaya dibeli..susah ehh nk carik tudung..

kereta punya la banyak kat bandar tu..da la panas..

sblm balik, singgah SSF..ada sale la plak..terhangus RM 100.10 ( pandai la sales girl tu meniaga ekk..asal nk beli bekas biskut je..abes terbeli riben2 hiasan, bakul2 letak bekas biskut..aish )

3 comments:

soleil m said...

mase called abah 2 days ago, abah gelak je bile cite korg kuar beli lauk-pauks. balik2, lauk same je. budu pn beli kt bazar gak ke? T_T

mNa said...

hahah..itu ma punye cite..beli ulam2 + budu

mNa said...
This comment has been removed by the author.