Tuesday, June 23, 2009

Bila nk bersalin ni?

Kawan - kawan saya ramai yang menimang dan bakal menimang cahaya mata tahun 2009 ni..
antaranya :-
Sudah selamat
Emy fazilawati ( selamat lahirkan hero bulan 3 aritu )
Azizi ( selamat dapat puteri )
hanun fazlin ( dapat puteri gak bulan 3 - sarah )
angah huda ( puteri gak - aufa irdina )

Bakal menimang
Najiha - ( bulan 7 )
Jiji ( bulan 7 - tarikh kawin sama ngan aku )
Yanti ( bulan 10 ke 11..lupa )
dayang ( hujung tahun )
Hidayah ( bulan 10 )
Angah ( lupa nk tanya )

dan yang terbaru dapat baby..HAZIMIN n ISMA YANTI = SARAH MADIHAH

bila turn saya?hehehe..insyaAllah..
saya dan husband tersangat sibukkkkkkkkkkkk..walau dok serumah, tapi dalam sebulan husband saya berada di rumah seminggu stengah cenggitu je la lebih kurang..
kalu x meeting, kursus, kalu tak kursus, bengkel...

bulan ni..7-12 saya di kl - kursus, husband saya plak 11-17 pemilihan pelajar di PD..
then skang ni..23 hingga 26 husband saya kursus lagi..cuba anda kira brapa hari saya dan husband berjumpa bulan ini..

ada yang kata saya merancang..sebenarnya TIDAK!!..
kami tidak punya kesempatan dan saya mahupun husband sgat stress..( saya rasa husband saya lagi stress keje..kekeke)

jadual saya setiap hari
655 - gerak tempat keje ( saya antar husband )
7.30 - smpi UM*K- gerak ke SU*K
750 - smpi opis..
500 - gerak ke UM*K ( amik husband )- tetapi..kadang2 saya menunggu husband saya wat keje hingga ke malam..kenapa saya x pulang terlebih dahulu? saya suka tgk husband saya wat keje..hehehe..tapi kdg2 balik umah dulu gak

begitu la jadual kami setiap hari..

p/s : pakar sakit puan mengatakan...kami sgt stress dan memerlukan rehat..
kami dicadangkan untuk bercuti dan makan angin..MALANGNYA..smpai hari ini..yilekk..tadek masa..nampak gaya raya tahun 2009 kami masih berdua..

7 comments:

KV said...

takpe ah, jgn pikir sgt. Rezeki masing2. Insyaallah ada rezeki utk korang nanti. Akak doa kan. Amin.

mNa said...

tenkiu kak kv..x pikir tapi bosan orang asek dok tanya

:: !zyan :: said...

hi mas.

mcmane leh knal hazimin n isma yanti? huhu what a small world kan.

me-izyan (senior suria @ scipp)

{Suria Muhammad} said...

a'ah kan, k'izyan dulu study kt uia kan? huhu!

:: !zyan :: said...

yap...hazimin tu lect utk course akak. Tapi tak sempat pun belajar dgn sir tu. isma lak my junior.

ape kaitan dgn family korg pulak eh?

mNa said...

hazimin tu kawan yang kenalkan.
kebetulan plak adik dia tu sama fakulti masa kat u ritu.

isma yanti tu x kenai pon..sebab dia isteri kepada hazimin so saya anggap dia kawan saya jugak..

x sempat jmpa lagi..sebab sibuk sgt

Damia's Mommy said...

xpe puan mas oi..beraya tahun ni berdua pun ok..jgn risau..insyaallah ade la rezekinye nnt..mane tau taun2 mendatang setahun satu kuar..haa..baru tau..ni tuhan nk bg rest puas2 dulu..pasni ade anak dah xleh nk berdua2an dah..aku ade dgr ustazah ajar..baca surah anbia ayat 88 n imran 38& 200..gabungkan..katanye insyaallah mudah dapat baby...