Thursday, April 16, 2009

suprise yang menjadi

kan da bagitau che B nk balik..so petang smlm, balik keje terus excited nk letak adiah dlm kotak..sambil2 pikir nk letak katne nk kasik suprise..tempat pertama yang biasa che B tuju ialah almari baju lah..so letak dlm tu..
pastu tukar cadar lak..vacum bilik seme ( semangat laki nak balik )..da kemas seme..pasang lilin aroma terapi tu ( apa kes da pasang siap2..laki ku baru kat g.musang )..
mak siap perli2 lagi aku tukar cadar sambut suami balik..huhuh..

dipendekkan cite, dlm kul 12.30 che B smpi, aku p amik kat opis dia..smpi je umah , che B tak terus p almari dia wehh..tukar baju campak dalam bakul, masuk dapur minum air,pastu baring..alamak..x menjadi ni..
so aku purak2 gatal - gatal

aku : B, ayang gatal belakang ni, amik penggaru belakang kat dlm lemari B sat..
B : ehh sejak bila beli penggaru,meh B garu..
aku : tanak!!nk penggaru..
B : mehla, B da balik biar B garu..
aku : tanak!!(alamak, x jadi ni trick aku , tukar trick lain )B amik ubat gatal jap dlm lemari B
B : sejak bila la ayg letak ubat gatal dlm almari..biasa atas meja solek
aku : cepat la..gatal gile da ni
B : yela..yela..
dia pon gi la kat almari kunun2 nk amik ubat tu
aku : tu2 kat atas rak kecik biru tuh..
B : ayanggggggg!! apa ni..( gelak2 ), kad ekk ( aku letak adiah belakang kad )
B: ehh.. ada adiahh..ayang, apa ni?
aku : bukak la..
B : CK!!!..ayang..i love uuuu..( haruslah ucap i love u..)

.............................
begitulah citenya..jadi jugak la plan aku nk suprisekan dia..

No comments: