Saturday, April 04, 2009

Happy Birthday Abah!!

0304..birthday abahku yang tersayam..
dear abah,
selamat hari lahir..bertambah lagi umur abah..bertambah lagi air mata za utk abah..
air mata mengalir setiap kali memikirkan abah..i love u so much..n i'm so proud to be ur eldest daughter..
abah saya bukan seorang pegawai kerajaan..abah saya tak bekerja..abah saya hanyalah seorang abah yang memelihara anak-anaknya dengan tulang empat kerat beliau..
abah saya seorang yang sangat tabah..
air mata ini selalu tumpah mengingatkan betapa susahnya abah nk membiayai pengajian anak-anak..
tanam serai,tanam pisang..apa yang abah tak buat utk dptkan duit utk kami..
dan sekarang, saya x mau lagi abah buat semua tu,saya mau abah rehat..
dan saya berjanji, selagi ada hayat abah di dunia, saya akan bahagiakan abah..
sebab saya hanya ada seorang abah..
ABAH..LOVE U SO MUCH!!

No comments: