Thursday, March 19, 2009

My frens wedding

bulan 3 bulan orang kahwin..kawan aku ramai yang mengikut jejak langkah ku menambahkan aktiviti mingguan..dengan membasuh baju suami..masak untuk suami ..beranak untuk suami je belum..
so pada 8/3 ( kalau x silap..aku da lupa )..maka kawan aku yang sorang ni..asma suhana wahida akan ada rumet..tahniah su..anda taleh lagi tido suka2 ati..makan atas katil, malas tukar cadar..sepah2 bilik..kerana anda telah terima sorang rumet..yang bayar anda beribu2 hengget ,hanya untuk jadi rumet..tahniah2!!let's pic do the talking..

hantaran belah pompuan..ohh..i like..

pelaminan indah..

pengantin nya..sgt cantik bukan..amboi..rumet tepon..x sabar nk check in

kemudian..pad 15/3..sorang lagi kawan aku lagi kawin..yang aku x tahan nk gelak...sebab pelaminan biliknya agak sama ngan aku..n hiasan hantaran pon ada bulu2..i like bulu k.

hantaran beliau
pelamin beliau pelamin saya ( agak sama bukan?)

No comments: