Saturday, February 21, 2009

Da lama tak update

tadak cite mau di citekan..,
minggu ni B tadek, g melaka..seminar pekebende tah..
mula2 mau ngekor..tapi sebab seminar tu kat alor gajah n sampai kul 10 malam..so kensel
malas aku nk memerap kat bilik..baik dok rumah..bleh memalaskan diri..

arini bangun kul 830..kata laki tadek..harus aku bangun lewat2 sket..keh kehh..
tu part yang syok..
part yang x syok plak..aku kene basuh kain sorang2..aiyakkk..biasa B tolong gak..
da la minggu ni kain banyakk..bukan aku malas uolss..
tapi baju laki aku harus basuh pakai tangan..no washing machinee..tapi hari ni aku bantai ngan mesin..kecuali kemeja kerja , baju batik ngan bahan2 dalaman..pakai tangan..
nk basuh kasut sukan lagi..

haa..last week ari kamis..smbl2 aku tunggu B..aku p jenguk kat pusat aerobik..sebelah pat keje B..aku tanya cane nk join..
pendaftaran 10 hengget...pastu setiap kali tu 4 hengget..3 kali seminggu..
ahad,selasa n khamis..canteeekkk...kebetulan hari2 tu B men badminton..so bleh arr aku p aerobic..aku da gemuk sgt ni..

dulu aku biar je gemuk..tapi aku tekad..kalau this month tak pregnant gakk..aku harus g aerobik,g sauna seme..x larat da nk gemuk..becakap pasal pregnant..sedih woo smpi skang tak pregnant2 lagi..Allah x mahu kasik lagi kot..bulan ni punya la lama cycle aku..smpi 43 hari..mati2 ingat pregnant..huhuh..sedih2.next week nk g jumpa gynae..mau cek..

No comments: