Sunday, November 16, 2008

Holiday!! Day 2

i'm back..mintak maaf banyak2 sebab lambat nk update blog ni..last week sgt la bz..k ini ada gamba 2nd day g holiday ari tu

breakfast kat cafe..blakang tu ada sepasang mat saleh..russian..breakfast pagi tu ala american style katanya

ni lah dia..aku ni da la tekak melayu..nk jugak makan nasik...pujuk abe kuar carik nasik..tapi dia malas..tepaksa tahan perut makan benda ni je
ni masa bercanda tepi pantai sat..nasib kami baik sebab aritu cuaca baik..x hujan..sehari sebelum tu hujan x berenti2..
ni saja je laki aku action..sebenarnya nk amik gambo sinki tu..unik kan?
ok..ni bukan villa yang aku duduk k..yang ni la villa sarah..ada kolam ikan siap..cantikk

jalan2 ngan b..tetiba jumpa kulat..rupa2nya banyakkkkkk sgt kulat kat situ..
pas makan haruslah melepak kat gazebo..mula2 b cek dulu belakang2 bantal tul..takut2 ada lipan ke..benda menjalar ke..aii kata sayang bini..
sambil2 tunggu b cek2 tu aku nampak lilin ni..besar n cantik..tapi da jadi bekas habuk rokok plak..aishh..sayang
bila b cakap da ok..aku pon duduk la..membelakangi tempat penginapan kami..cantikkan?
da busan lepak kat gazebo..masuk bilik la plak..hari tu berakhir la percutian kami selama 2 hari 1 malam..pasni tanak datang da sini..cukup la 2 kali..tapi kalau laki aku kursus kat sini..harusla datang lagi kan?










No comments: