Tuesday, October 21, 2008

Stephen Chow

husband ku peminat stephen chow..bukan peminat da..memang da tahap gila ske kat stephen ni..setiap minggu membeli CD cite lakonan pelakon cina ni sudah menjadi wajibul ghunnah!!dan baru semalam dia membeli cd pelakon cina iteww..sebanyak 2 cite..aku tak kisahh sebab duit dia..bleh aku tumpang sekaki..heheh

akan tetapi..yang aku kisah ialah bila diajak menonton cd di kala embun jantan da turun..kul 1 pagi wehh..aku da la ngantuk..dok paksa2 plak tgk cd..

hubby : yang, jom tgk cite stephen chow..
aku : ala,,da lewat b..tido la
hubby : ala ayang,jom la
aku : k2..jom
hubby : ayang janji jangan tido ekk..klu abang gelak,ayang kena gelak.klu x abang majuk..

aduila laki aku..so tepaksa la aku layan..sebabkan ngantuk aku tido gak.tapi bila time dia gelak..aku bukak mata,bantai gelak kuat2..konon2 aku tgk la cite..padahal haram aku tatau pebende yang klako..hahah..cite tu abes kul 2.21...pagi ni dia ngantuk gila dok malas nk bangun g keje..
lain kali wat la lagi ye!!

4 comments:

Kak Nik Ha said...

Ekekeke..kelaka sungguh bab bgn & gelak kuat2 tu.nak wt camne dah hubby order suh temankan kan..he..he..

Anonymous said...

kesiaaan..layan je laa...jenuh dapat hubby camni..

M.A.S said...

kak nik ha..mas tepaksa la wat camtu..klu tak muncung la pagi tuh..x larat nk tgk..

Anonymous said...

suami u suka merajuk ke?