Friday, October 17, 2008

cerita ceriti

semalam aku n b pose 6..b baru je nak mula n aku tinggal sari lagi..
so semalam decide nk bukak pose kat luar..
dlm pukul 530 b dtg amik kat opis setelah 45 minit aku menunggu..
disebabkan 'goldie' (my car nick name) sangatlah kotor maka menujulah kami ke kedai mencuci kereta..
masa ni da masuk mesin pe tah namanya..hehe aku yang peghak tak penah join B cuci kete..x abes2 amik gambo..punyala banyak kete petang tu..aku tgk jam da dekat 550, kedai tu tutup pukul 6..tapi kete panjang lagi dok beratur nih..lupa lak nak snap

amik gamba lagi..bekas tisu tu cam gedabak kan?bila aku letak kat atas dashboard tu betul2 menghalang pandangan..nk letak kat belakang lagi la tak nampak kalau aku nk tgk belakang kan..aishh..susah jadi petit nih..

pas cuci kete B p pusing p REX trading..p cari pe tah..ala cam pangkat nk letak kat atas bahu tuh..alkisahnya esok B nk p kem..training uols..dia da start lapor unit..dulu B aku ni masa kat UM dia masuk PALAPES..semangat askar tu masih membara..dan skang B aku ni ada pangkat la..ala setakat Leftenan Muda je..huhuh..masa pusing2 tu lalu la plak kat bangunan WISMA ABRAR..dulu pas abes U,aku keje kat bangunan ni la..keje kerani je..gaji ciput..400..huhu..nampaknya je gah tu..skang dengar org kata tadek penyewa dah..hmm..

dlm kul 6 kitorang mula pikir nk p bukak katne la..tgh2 pusing2 tu B masuk kat lorong sebelah hotel Ridel (kak KV tau la ni)..rupanya kat belakang ada tempat makan yang ada very nice view..river view..bleh tgk sunset..wahh..sangat romantik untuk pasangan seperti kami..hehe..

aku sebenarnya teringin nak makan kue teow tomyam..tapi kopitiam kat situ taleh plak nk makan kat luar..kedai mamak je yang ada letak kusi2 kat luar..so aku pon tepaksa la makan kat kedai mamak...aku order mee goreng mamak n B bihun goreng mamak..sambil2 tunggu waktu berbukak, kitorang menikmati pemandangan yg tersangatlah cantik..

masa ni matahari da nak tenggelam..cantik sgt..subahanallah..ermm..dalam 10 minit pastu masuk la waktu maghrib..mee goreng yang aku order tu rasanya..ewrmm..tak sedap laa..cam org yang x tau masak..main campak2..masin!!B nye plak tawar!!..aku makan sket je..rasa x puas ati sebab byr mahal n makanan tak sedap langsung!!

No comments: