Tuesday, October 28, 2008

Breast Cancer..Pray for my auntie

petang semalam,kami menuju ke Kuala Krai,ke rumah pakcik B,mak sedara B (umi)sakit..breast cancer...kesian kan?
ari ahad,ibu mertuaku da pon pegi lawat umi..n mok kata 'berat' (means tenat)..disebabkan itu,walaupon penat, kami tetap cuba ke sana..

bertolak dalam kul 3..dr sg.pinang, tumpat..dlm kul 350 smpi kg pek..hujan teramat lebat..memang tak nampak apa..banyak kete da surrender..ye la ngan hujan + ribut..seme takut nk teruskan..tapi kami teruskan..n byk kete blakang n depan kami yang meredahh..

dlm kul 430 kami smpi di sg.durian tumpat,aku terus menuju ke dalam.tengok umi terbaring lesu,sedihnya..teringat masa umi still segar bugar..skang da lemah tak terdaya..doktor cakap cancer umi di stage 2..tapi nape kondisinya sgt lemah..

kawan - kawan..sahabat handai..andai kalian semua tahu di mana terdapat doktor atau pakar perubatan tradisional yang boleh meringankan beban umi..let me know..

2 comments:

KV said...

moga umi mampu bertahan.. Insyaallah.

Anonymous said...

salam mas..mama aku ade duk jual 1 produk kesihatan..4life..klu mung perasan tmpt die kat ngan stesen bas langgar..ala kt pc depot..InsyaAllah menjadi tapi mahal sikit la..klu mung berminat kontek aku atau mung buwie no hp mung nnt aku srh mama call..nie phone aku..0199161807..deela..