Wednesday, October 15, 2008

aku sangat marahh


wahh..memang aku marah..kalau korang pat aku korang marah x?alkisahnya x gurl encik laki aku ni antor gamba through MMS..laki aku plak no yang maxis tu pakai enset yang taleh trima mms..aku plak tertengok msg tu (bukan saja2 nk cek tau)..pelagi..bila tgk je no tu..aku tau itu no x gurl dia..pe lagi aku amik la password bukak kot tenet..hah..sah2 da gambo popuan tu..

inilah gamba pompuan itu!!
hah..sape soh ko antar gamba kat laki aku..kan da masuk tenet..tapi aku ni kira baik lagi la..sebab aku potong gak bahagian muka tu kan..aishh..marahnya akuuu

aku da bengang da ni..ni pehal dok antar gambo kat laki org ni..tadek jantan lain da ke?panass sehh..
semalam..bleh plak dia call aku..aku angkat arr..bleh dia ckp cani..
dia:awak marah ke..hik hik hik
aku : ermm (masa ni aku da membara gila da ni)
dia : ala sayang..jangan cani (tetiba aku rasa cam dia cakap camtu kat laki aku..lagi aku marah)
aku : kalau awak ada tempat saya awak pon marah gak
dia : kalau saya jadi awak,saya tak marah, sebab saya anggap awak masa silam dia..sy takkan marah
aku : yela da tak jadi lagi kat awak..cuba da kawin, jadi camni..skang boleh la kata
dia : dia cinta pertama saya, saya cinta pertama dia..susah nak lupa..tapi kitorang da tadek pape..kawan je..pecayalah..saya da tunang da pon
aku : senyap..
banyak lagi la..sampai aku da tahap menyampah la dengar dia dok gelakk..klu dia ada kat depan aku..mau aku cekik2 pompuan ni..haishh..tak pasal2 aku panas balik..

1 comment:

Anonymous said...

mAs...
aku pun bengang dgn pompuan sun***l camtu..
ape kata ko display je gambar dia..biar sume org tgk muke pompuan xtau malu tuh..eee geram aku!!